Κίνηση ανθρωπιάς από τον ΠΑΟΚ με συγκέντρωση τροφίμων υπέρ των συσσιτίων

H οικογένεια του ΠΑΟΚ γιορτάζει και προσφέρει! 88 χρόνια ΠΑΟΚ! Την Κυριακή 6 Απριλίου στις θύρες του γηπέδου της Τούμπας συγκεντρώνουμε τρόφιμα για τους συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη! O στόχος των 50 τόνων φαίνεται να είναι μικρός! Συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε σήμερα (4/4) στα γραφεία του Α.Σ. ΠΑΟΚ ενόψει της «ΗΜΕΡΑΣ ΠΑΟΚ» η οποία φέτος θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 6 Απριλίου, και κατά την οποία θα συγκεντρωθούν τρόφιμα υπέρ των συσσιτίων που διατηρούν οι Ιερείς Μητροπόλεις Θεσσαλονίκης, Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, Καλαμαριάς και Νέας Κρήνης, Κασσανδρείας και Λαγκαδά. Το παρών έδωσαν οι ποδοσφαιριστές Ευθύμης Κουλούρης και Χουάν Ινσαουράλδε, ο καλαθοσφαιριστής Γιώργος Μπόγρης, o πετοσφαιριστής Γιάννης Παντακίδης , οι παλιές δόξες του συλλόγου Χρήστος Τερζανίδης , Κώστας Ιωσηφίδης, Μπάνε Πρέλεβιτς και οι αθλήτριες του συλλόγου και πρωταθλήτριες Ελλάδος Γέλενα Ντιμιτρίεβιτς (γυν.ποδόσφαιρο), Λένα Μούρνου και Κλαούντια Κορέια (γυν.χαντμπολ) και η κολυμβήτρια Μαρία Μιχαλάκα, οι οποίοι και κάλεσαν τον κόσμο του ΠΑΟΚ να ανταποκριθεί συνεισφέροντας ο καθένας στο μέτρο των δυνατοτήτων του.] Η συγκέντρωση τροφίμων θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 6 Απριλίου από τις 09:00 π.μ έως την έναρξη του αγώνα έξω από τις κεντρικές θύρες του γηπέδου της Τούμπας. Παρευρέθηκαν επίσης εκπρόσωποι των Ιερών Μητροπόλεων οι οποίοι στις σύντομες τοποθετήσεις τους ευχήθηκαν στον ΠΑΟΚ και τον ευχαρίστησαν για την προσφορά του. Η εκδήλωση διοργανώνεται από τον Α.Σ ΠΑΟΚ με συνδιοργανωτές την ΠΑΕ και την ΚΑΕ ΠΑΟΚ. Θ.ΜΙΧΟΣ από www.karfitsa.gr





