Δημοσιεύματα

«Βούλιαξε» η πλατεία Αριστοτέλους

«Βούλιαξε» η πλατεία Αριστοτέλους
Tue, 16 Sep 2014 09:25:16 +0000
ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΘ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Η πλατεία Αριστοτέλους αποδείχτηκε μικρή για το κοινό που επέλεξε να παρακολουθήσει το βράδυ της περασμένης Παρασκευής τη μοναδική ανοιχτή συναυλία, με την οποία η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης αποχαιρέτησε το καλοκαίρι Η προσέλευση ήταν πρωτοφανής, με χιλιάδες Θεσσαλονικείς κάθε ηλικίας, καθισμένους στις καρέκλες, στο έδαφος, στο πλακόστρωτο, στο γκαζόν των πάρκων και στις παρακείμενες καφετέριες να απολαμβάνουν μία μαγική βραδιά με τον τίτλο «Bye, bye Summer», που αποτελεί την καθιερωμένη σεπτεμβριανή συναυλία της ΚΟΘ. Ανάμεσά τους ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο αντιδήμαρχος και πρόεδρος του ΔΣ της ΚΟΘ Κωνσταντίνος Ζέρβας και ο υπουργός Μακεδονίας-Θράκης Γιώργος Ορφανός. Η μουσική βραδιά στην πλατεία Αριστοτέλους περιελάμβανε ένα «μπουκέτο» με έργα από διάσημες όπερες, τζαζ ρυθμούς και σπανιόλικα ριφς, υπό τη διεύθυνση του μαέστρου και καλλιτεχνικού διευθυντή της Ορχήστρας Γεωργίου Βράνου, με τη σύμπραξη της μέτζο σοπράνο Αγγελικής Καθαρίου, του τενόρου Δημήτρη Πακσόγλου και τους σολίστες Κώστα Ράπτη στο μπαντονεόν και Ελενα Παπανδρέου στην κιθάρα, καθώς και της Παιδικής Χορωδίας του Ι. Ν. Κυρίλλου και Μεθοδίου, σε διδασκαλία της Μαρίας-Εμμας Μελιγκοπούλου. Την εκδήλωση παρουσίασε ο μουσικός και περφόρμερ Διογένης Δασκάλου Δημοσιεύθηκε στο ethnos.gr

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ