«Καρφιά» Ζέρβα στην «Πρωτοβουλία» για τον αποκλεισμό της πόλης την Πέμπτη

Νέες κόντρες στην Πρωτοβουλία του δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη με αφορμή αυτή τη φορά την απόφαση του δήμου Θεσσαλονίκης να κλείσει για 12 ώρες την ερχόμενη Πέμπτη το κέντρο της πόλης, στο πλαίσιο δράσεων για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας. Η μεγαλύτερη αντίδραση ήρθε από τον πρώην αντιδήμαρχο και νυν δημοτικό σύμβουλο αντιδήμαρχο Κωνσταντίνο Ζέρβα, με αιχμηρή ανάρτηση στο facebook. «Ποιος αστοιχείωτος συνέλαβε, και οργάνωσε αυτήν την «ιδέα» και από ποιους εγκρίθηκε», διερωτάται. Κάνοντας λόγο για έγκλημα απέναντι στην πόλη. Ολόκληρη η ανάρτηση: "Πεζοδρόμηση" του κέντρου της πόλης για 12 ώρες (Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 9 το πρωί με 9 το βράδυ) και μάλιστα καθημερινή μέρα? Ποιος αστοιχείωτος συνέλαβε, και οργάνωσε αυτήν την «ιδέα» και από ποιους εγκρίθηκε? Δε γνωρίζουν ότι στο κέντρο της πόλης το 70% της κίνησης είναι διερχόμενο? Οτι το κέντρο της πόλης έχει όλες τις χρήσεις ταυτόγχρονα: κατοικία, επαγγελματική στέγη, εμπόριο, ψυχαγωγία (από πολυκαταστήματα μέχρι και μεγάλες κλινικές!)? Δε θυμούνται ότι τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι το εξής ένα με τα γνωστά προβλήματα και θέματα; Η Τροχαία, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τα Επιμελητήρια και οι φορείς της πόλης δε θα βάλουν χειρόφρενο σ’ αυτές τις εμμονικές αντιλήψεις μειοψηφιών που θέλουν να επιβάλλουν τις απόψεις τους, σε μια πόλη που έχει ως χειρότερο πρόβλημα το κυκλοφοριακό; Είπαμε ναι για πεζοδρομήσεις κάποιων δρόμων, κάποιες ώρες, και για κάποιες μέρες. Ναι στην επέκταση των ποδηλατόδρομων. Ναι σε εκτεταμένες λεωφορειολωρίδες. Ναι σε έλεγχο των φορτοεκφορτώσεων. Αλλά αυτό δεν ξεπερνάει εμένα, ξεπερνάει τη λογική, είναι εγκληματικό απέναντι στην πόλη, στη ζωή και την προοπτική της. Δείτε το δημοσίευμα: http://www.thessnews.gr/article/2448/karfia-zerba-stin-protoboulia-gia-ton-apokleismo-tis-polis-tin-pempti





