Δημοσιεύματα

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την Ευρωπαϊκή εβδομάδα κινητικότητας

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την Ευρωπαϊκή εβδομάδα κινητικότητας
Sat, 17 Sep 2016 12:13:59 +0000

κυκλοφοριακες

Εβδομάδα ταλαιπωρίας Κυκλοφοριακό κομφούζιο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης αναμένεται την επόμενη εβδομάδα, καθώς ο δήμος αποφάσισε να «εξοστρακίσει» τα IX από το ιστορικό κέντρο στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας Ειδικότερα, μετά από σχετική σύσκεψη στο δήμο Θεσσαλονίκης, με την παρουσία της Τροχαίας και των συναρμοδίων διευθύνσεων του δήμου, αποφασίστηκανοιεξής δράσεις: -Τρίτη καιΤετάρτη (20-21/09), από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ, μεταφορά του ποδηλατοδρόμου στη Λ. Νίκης από το πεζοδρόμιο της παραλίας στο οδόστρωμα της οδού, στη δεξιά λωρίδα. Η κίνηση θα γίνεται στη Λ. Νίκης από μία λωρίδα κυκλοφορίας - Πέμπτη (22/09), από τις g το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ, αποκλεισμός εισόδου για IX στην περιοχή του κέντρου που περικλείεται από τις οδούς Εθνικής Αμύνης, Αλεξάνδρου Σβώλου, Ερμού, Βενιζέλου, Λ. Νίκης. Η κίνηση των οχημάτων ΔΕΝ θα επιτρέπεται στις οδούς Αλεξάνδρου Σβώλου, Ερμού και Λ. Νίκης, ενώ ελεύθερη θα είναι η κίνηση των οχημάτων στις Εθνικής Αμύνης και Βενιζέλου. Η πρόσβαση στο κέντρο θα επιτρέπεται μόνο σε λεωφορεία και ταξί Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας κινητικότητας θα λάβουν χώρα και μόνιμα μέτρα, όπως δημιουργία θέσεων δικύκλων και θέσεων γενικής στάθμευσης AM ΕΑ Οι δράσεις μάλιστα, σύμφωνα με τον εντεταλμένο σύμβουλο για δράσεις Κυκλοφορίας, Γιώργο Δημαρέλο, θα περιοριστούν από Τρίτη έως Πέμπτη λόγω της Τροχαίας, που αδυνατεί να συνδράμει τις προηγούμενες μέρες εξαιτίας της λειτουργίας της ΔΕΘ

Καρφιά από Ζερβά

Όπως είναι φυσικό, η απόφαση του δήμου Θεσσαλονίκης να κλείσει για 12 ώρες την ερχόμενη Πέμπτη το κέντρο της πόλης, προκάλεσε αντιδράσεις στα social media. Σε μια από αυτές, ο πρώην αντιδή μαρχος και νυν δημοτικός σύμβουλος, Κωνσταντίνος Ζέρβας, μίλησε για αστοιχείωτους «Πεζοδρόμηση του κέντρου της πόλης για 12 ώρες και μάλιστα καθημερινή μέρα; Ποιος αστοιχείωτος συνέλαβε και οργάνωσε αυτήν την «ιδέα» και από ποιους εγκρίθηκε; Δε γνωρίζουν ότι στο κέντρο της πόλης το 70% της κίνησης είναι διερχόμενο; Ότι το κέντρο της πόλης έχει όλες τις χρήσεις ταυτόχρονα: κατοικία, επαγγελματική στέγη, εμπόριο, ψυχαγωγία (από πολυκαταστήματα μέχρι και μεγάλες κλινικές!); Δε θυμούνται ότι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναιτο εξής ένα μετά γνωστά προβλήματα και θέματα; Η Τροχαία, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τα Επιμελητήρια και οι φορείς της πόλης δε θα βάλουν χειρόφρενο σ' αυτές τις εμμονικές αντιλήψεις μειοψηφιών που θέλουν να επιβάλουν τις απόψεις τους, σε μια πόλη που έχει ως χειρότερο πρόβλημα το κυκλοφοριακό; Είπαμε ναι για πεζοδρομήσεις κάποιων δρόμων, κάποιες ώρες και για κάποιες μέρες. Ναι στην επέκταση των ποδηλατοδρόμων Ναι σε εκτεταμένες λεωφορειολωρίδες. Ναι σε έλεγχο των φορτοεκφορτώσεων. Αλλά αυτό δεν ξεπερνάει εμένα, ξεπερνάει τη λογική, είναι εγκληματικό απέναντι στην πόλη, στη ζωή και την προοπτική της» έγραψε στο facebook ο κ. Ζέρβας.

Δημοσιεύτηκε: Εφημερίδα THESSNEWS, 17/09/2016, σελ. 16  

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ