Δημοσιεύματα

Κωνσταντίνος Ζέρβας: Το μετρό θα είναι κολοβό

Κωνσταντίνος Ζέρβας: Το μετρό θα είναι κολοβό
Wed, 12 Apr 2017 11:05:47 +0000

Θα αργήσει πολύ να βρεθεί λύση με τα αρχαία για τους τέσσερις σταθμούς του κέντρου. Πόσο μπορεί να κοστίζει ένα εισιτήριο μετρό το οποίο δεν θα περνά από το κέντρο; Ρεπορτάζ Ντόνια Κανιτσάκη για την Εφημερίδα "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ " Παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις, το μετρό της Θεσσαλονίκης εξακολουθεί να καρκινοβατεί. Τι και αν το υπουργείο Υποδομών και η Αττικό Μετρό λένε ότι το... κολοβό μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2020; Τα στοιχεία άλλα δείχνουν.

«Το μετρό, στην καλύτερη περίπτωση και με μεγάλη καθυστέρηση, θα κάνει την κολοβή διαδρομή Σιντριβάνι - Νέα Ελβετία, αφού οι σταθμοί Αγίας Σοφίας, Βενιζέλου, Δημοκρατίας και Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός θα περιμένουν μέχρι... νεωτέρας, λόγω “ευαισθησιών” στα αρχαία της Βενιζέλου. Προφανώς όταν θα έχουμε μετρό, δεν θα είναι λειτουργικό» σημειώνει ο δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης και πρώην μέλος του Δ.Σ. της Αττικό Μετρό Κωνσταντίνος Ζέρβας

Δεν θα εξυπηρετούνται όπως εξηγεί, καθένας από τους τέσσερις σταθμούς του κέντρου υπολογίστηκε ότι θα εξυπηρετεί περίπου 55.000 άτομα ημερησίως, οπότε σε καθημερινή βάση περίπου 220.000 άνθρωποι δεν θα μπορούν να χρησιμοποιούν το μετρό! «Αλήθεια, πόσο μπορεί να κοστίζει ένα εισιτήριο μετρό το οποίο δεν θα περνά από το κέντρο;» διερωτάται ο κ. Ζέρβας

«Στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Δευτέρας, θιασώτες της επί τέσσερα χρόνια καθυστέρησης των ανασκαφών στη Βενιζέλου δήλωσαν δημόσια ότι ανησυχούν για την πορεία και των ανασκαφών και του έργου του μετρό. Αν αυτοί ανησυχούν σήμερα, εμείς τι πρέπει να κάνουμε;» αναρωτιέται ο κ. Ζέρβας, ο οποίος υπενθυμίζει ότι όταν έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου για το έργο, κάποιοι στο δημοτικό συμβούλιο θριαμβολογούσαν.

«Η ουσία είναι ότι εδώ και τέσσερα χρόνια δεν προχωράει τίποτα στη Βενιζέλου. 0 Γιάννης Μπουτάρης έχει δηλώσει όη η πολιτιστική κληρονομιά δεν υπόκειται σε κοστολόγιο. Σήμερα δεν ξέρουμε ούτε πόσα εκατομμύρια θα κοστίσει η Βενιζέλου ούτε πού θα βρεθούν τα εκατομμύρια αυτά» υπογραμμίζει.

Μάλιστα, προτείνει στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης να αξιοποιήσει τα 27.000.000 ευρώ του δανείου που παίρνει ο δήμος από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για τις ανασκαφές και την κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου. «Ευαισθησίες για τα αρχαία και την ανάδειξη της αρχαιολογικής πλάζας υπάρχουν. Λεφτά υπάρχουν. Ιδού, λοιπόν, πεδίο δόξης λαμπρόν» καταλήγει.

getfile    

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Σχόλια